ارتقای برنامه های تبلیغی ـ قرآنی نیازمند توسعه زیرساخت های فرهنگی است
کد خبر: 3792622
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳

ارتقای برنامه های تبلیغی ـ قرآنی نیازمند توسعه زیرساخت های فرهنگی است

گروه اجتماعی ــ رئیس تبلیغات اسلامی رشت با بیان اینکه زیرساخت های فرهنگی ـ تبلیغی شهرستان نیازمند مساعدت بیشتر مسئولان است، گفت: لازمه ارتقای برنامه های تبلیغی ـ قرآنی رشد و توسعه زیرساخت های فرهنگی است که باید بیشتر به آن بخش پرداخته شود.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت الاسلام‌والمسلمین صادق دوستار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رشت امروز، 4 اسفندماه در دیدار با نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، ضمن ارائه گزارش از فعالیت های انجام شده در این شهرستان، اظهار کرد: همفکری و همکاری در ادارات شهرستان رشت برای اجرای هر‌چه بهتر برنامه ها منسجم تر شده و بدون شک این شرایط می تواند به نفع شهرستان باشد.

وی با بیان اینکه زیرساخت های فرهنگی  ـ تبلیغی شهرستان نیازمند مساعدت بیشتر مسئولین است، افزود: لازمه ارتقای برنامه های تبلیغی و قرآنی رشد و توسعه زیرساخت های فرهنگی است که باید بیشتر به آن بخش پرداخته شود.

رئیس تبلیغات اسلامی رشت ضمن تشکر از نماینده مردم شهرستان درخصوص ارتباط نزدیک با این اداره، خاطرنشان کرد: این گونه ارتباطات و پیگیری از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی باعث ایجاد انگیزه و تلاش مضاعف مدیران و کارکنان ادارات شهرستان می شود و از طرفی موجب ارتقای بازدهی و افزایش راندمان در ادارات خواهد شد.

جبار کوچکی نژاد، نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی نیز، با ابراز رضایت از تلاش های انجام شده در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رشت، بیان کرد: همه ما موظف هستیم در توسعه فرهنگی و دینی و ارتقای معنویت جامعه تلاش کنیم که در این راستا مجلس شورای اسلامی نیز تاثیرگذار خواهد بود.

وی با تأکید بر نیازهای جامعه در امر تبلیغات دینی، خواستار افزایش کمی و کیفی برنامه های اداره تبلیغات اسلامی در بخش تبلیغی و قرآنی شد و تأکید کرد: تحقق حماسه فرهنگی، تبلیغی و قرآنی نیازمند هم افزایی و همفکری همه دلسوزان انقلاب است.

انتهای پیام

captcha